Satsar på att ta fram det bästa i denna värld

VÅRT ÅTAGANDE

TILLGÄNGLIGGÖRA POSITIVA FÖREBILDER JORDEN RUNT
I mer än 120 år har Gillette hjälpt män i alla åldrar och stadier av livet att se bra ut, känna sig på topp och vara så bra personer de kan.
ANLEDNINGEN TILL ATT FÖREBILDER ÄR VIKTIGA
Det hjälper att ha en guide som kan ge en hjälpande hand, fungera som bollplank eller vara en stödjande röst.
76% av alla unga män som har en förebild håller med om att de känner sig trygga med framtiden.
84% av alla unga män säger att ha en förebild kan hjälpa dem att bli en mer omtänksam person.
86% av alla unga män anser att en förebild kan hjälpa dem att vara sig själva.
EXPERTER SÄGER ATT FÖREBILDER KAN HJÄLPA TILL ATT VÄGLEDA POJKAR.
Vi vill att alla pojkar ska veta att det är okej att…
VISA SINA KÄNSLOR
STÅ UPP FÖR ANDRA
KÄMPA MOT SINA MÅL
VARA STOLT ÖVER SITT
FYSISKA UTSEENDE
KONKRET ÅTGÄRD
Vi vill att alla pojkar ska känna att de kan uttrycka sig.
Hitta fler resurser nedan som designats kring kraften med förebilder
VERKTYG FÖR DAGENS OCH MORGONENS FÖREBILDER
VILL DU ANSLUTA DIG?
PÅVERKAN GENOM LOKALA PROGRAM
Gillette stödjer utvecklingsprogram för män och ungdomar med lokala organisationer som Football Beyond Borders.
PÅVERKAN GENOM VÅR VÄRLDSOMFATTANDE RÄCKVIDD
Som en av världens största marknadsförare inriktade mot män använder vi vår räckvidd till att hylla förebilder i världsklass, inspirera fler män att engagera sig och visa nästa generation hur man är ”en så bra man som möjligt”.
VI ÄR PÅ DEN HÄR RESAN TILLSAMMANS
Under de senaste tre åren har vi donerat miljoner till ideella organisationer runt om i världen som har de mest intressanta och effektfulla program som designats för att hjälpa män i alla åldrar att bli så bra de kan. Samtidigt som vi fortsätter att donera vet vi att det finns mer arbete framför oss och vi fortsätter att verka inom detta område.
PRODUKTFÖRSLAG FÖR UNGA MÄN

Njut av en nära rakning och en fantastisk stil, med självförtroende.

Källor
(1) Global undersökning från Gillette, källa: GFK brand Health Tracker, Global Average, 2021
(2) Equimundo GBI Research: https://www.equimundo.org/resources/breaking-free-from-boyhood-stereotypes-action-steps-for-parents-and-content-creators/
(3) Global undersökning från Gillette, källa: GFK brand Health Tracker, Global Average, 2021
(4–6) Undersökning från Gillette utförd med Dynata 2022